............................................................sisters & best friends | 17&14 years old | Contact us | Menu

3/16/2014

A few things that fill my heart with thankfulness.

Poslední dobou s strašně uvědomuju, jak hrozně bohatá jsem. Nemyslím tím teď úplně to, kolik mám peněz, protože to je právě asi něco, co by mě teda určitě nenaplnilo. A přesto mám všechno, co chci a co v životě potřebuju. Nemůžu říct, že poslední doba by pro mě byla nějak nejlehčí, ale rozhodně můžu říct, že se cítím úplně naplněná a spokojená se vším, co se děje a co (a koho) kolem sebe mám.
A za co konkrétně jsem vděčná?
1. Za mé sourozence a sestřenku a za chvíle, které s nimi trávím. Uvědomuju si, že není samozřejmost, jak blízcí si jsme a že mezi sebou máme tak silné přátelské vztahy a moje srdce překypuje vděčností za to, že tomu tak je. Nevím, co bych si bez nich počala. :)
2. Za hudbu a počasí, které mi umožňuje chodit na dlouhé procházky. Odjakživa jsem milovala sama se procházet. Procházky jsou chvíle, které mám prostě sama pro sebe, kdy můžu obdivovat přírodu, přemýšlet a obdivovat se hudbě, která mi hraje ve sluchátkách. Poslední dobou poslouchám opravdovou směsku! :D Od drumů přes popový Timber až po podobné slaďáky jako je tahle písnička.

3. Za to, že můžu dělat věci, které mě baví a naplňují. Konkrétně jsem strašně vděčná za to, že jsem dostala tu příležitost učit třináct mladých slečen tanec. Což jsou dvě úžasné věci v jednom - můžu předávat dále mou lásku k tanci a také můžu být součástí životů, těch skvělých děcek. :)

4. Za knížky. Za to, že jak se poslední dobou zase dostávám do své "kůže" tím, že hodně čtu, ale taky píšu. Měla jsem nějakou tvůrčí krizi a poslední dobou se mi pomalu vrací a já trávím hodiny čtením a sepisování různých blbostí/myšlenek/povídek do mých deníků. Když už ne pro oči ostatních, tak rozhodně pro mě! baví mě to! Mimochodem - miluju knížku Hvězdy nám nepřály (hlavně v angličtině) a nemůžu se dočkat filmu! Koukám na trailer pořád dokola!

Jsem vděčná asi na milion dalších věcí, jako za našeho psa, který mi opravdu dokáže každý den vytvořit úsměv na tváři, za náš sbor, za kamarády ze školy, za přátelé ze sboru, ale i za takové "blbosti" jako jsou čaje (zvláště vděčná jsem za ty černé, vzhledem k tomu, že musím omezovat kávu), laky na nehty nebo i můj blog. :) Nemám akorát čas je všechny podrobně rozepisovat.

Kristý

No comments:

Post a Comment

Thank you for your response! :)